Thursday, April 22, 2010

kezutan...

Hari ni..buat pertama kalinya bos datang lagi awal dari aku.. hehehhe.. nasib baik aku tak lambat sgt... tergezut aku... Bos dtg sini buat interview untuk Engineer n HR.. Interview dah berkali2.. tapi dah dekat sethn lebih Jb branch ni takde HR.. So.. mcm biasa lah.. time2 ada bos ni tahap kerajinan memang lebih sket.. n lebih fokus.. hahhahaha...

Tetiba dah dekat time rehat Bos panggil aku ajak sbb dia nak explain kat aku pasal aku nyer increment tu... dalam erti kata lain.. bos "pujuk" aku supaya bersabar n tak cari keje lain... dia kata management baru terpaksa bersikap tegas kat semua staff termasukla aku... konon2 nya nak tingkat kan balik prestasi kerja semua staff kat office ni la... emm. takpela.. aku sabar je.. dia kata this year semua akan ok balik nanti... ok .. takpe la.. aku sabar... tapi kalau next year camni gak, babai ler....

Aku ingat kezutan utk hari ni dah tamat... tetiba kak hap lak call ajak pi makan kat jln Mohd Amin kat bandar.. makan asam pedas power.. Lepas kerja, aku anak branak pi sana.. sampai2 tgk mak, kak hap, abg zam, kak ipah, syabil, cik an n hairi semua ada gak... so.. pelagi.. bila tgk makanan dah ada atas meja.. memang tak tunggu la... pergghh asam pedas dia.. huhuhu memang power beb... kena lak ngan kangkung belacan.. kailan ikan masin... telur dadar.... meleleh.... hihihi

Lepas makan pi Angsana.. kak hap nak belikan hadiah syira.. sbb masa b'day ari tu kak hap tak balik JB... So.. kat sana.. dapat la syira sepasang baju... hihih... pastu round2 jap.. dah lepak... trus balik rumah... = )

No comments:

Post a Comment