Tuesday, October 5, 2010

R A Y A 2 0 1 0

Huhuh... lama nya tak conteng2 kat sini.. nak citer pasal raya walaupun... raya nak abes dah pon...Raya kali ni rasanya agak meriah sbb syira n adik dah besar sket.. dah pandai nak berseronok-seronok..hihihi..

Tema tahun ni warna hitam kuning... Jenuh jugak mencari baju warna hitam... at last dapat jugak kat butik Dang Anum kat Angsana.... dapat la sepasang ngan syira... And fadh pun dapat yg btul2 sepasang ngan adik....This year turn raya kat sebelah fadh.. tapi mcm biasa.. mlm raya aku akan pi umah mak dulu... dah tgk2 apa2 yg patut,.. aku balik rumah.. .gitu gini.. dekat kul 3 gak baru tido.. pagi2 bangun siap2 terus pi umah mak .. .sembahyang raya kat Skudai, pas makan terus gerak ke S'pore.. Sampai S'pore tgh hari.. biasa arr jem..makan2 lagi... pastu duk sembang2... and pastu sesi maaf2 ngan mak & bapak mertua ku...pastu kuar pi raya umah tok mat.. umah tok yus.. umah wak Ni.. umah wak lamah...lagi umah saper ek..??? tak ingat la.. hahha.. tapi yg penting.. mana2 pi pon.. makan ketupat....

Second day.. turn aku raya ngan mak aku lak... mula2 direct pi umah mak kecik... makan2.. jumpa Niesa (cousin aku yg paling rapat)huhhu.. dah kawen2 nih jumpa sethn sekali ler jawab nya... mcm2 cite... satu hari pon tak cukup.. pastu pi umah sedara sebelah bak lak... emm.. kalo pi raya umah anak2 Tok Chu... mana2 pon makan Laksa... tapi Laksa Johor paling special, kat rumah Auntie Kama... huhuhu.. siap mintak resepi...(ye ye orr jek.. buat nya ntah biler ntah...)hihihi...

Ok lah.. citer byk pon tak guna.. tgk je lah gambo2 kemeriahan dihari raya...!!! = )







No comments:

Post a Comment