Thursday, December 16, 2010

Diet Oh Diet...

Satu hari suntuk benda nih asyik berlegar2 di fikiran aku... tension gak. benda yg paling susah aku nak buat.tak tau naper.. nak kata aku ni terlalu byk makan.. tak jugak...makan ikut time mcm biasa... kuantiti pun yg biasa2.. .bukan lah luar biasa pon.nak kata tak senam.. aku dah bersukan...paling kurang pon seminggu sekali..

Aku tak tau mcm ner org boleh buat tak makan nasik la.. skip2 makan la... supplement la.. mcm2 lagi.. aku kalau lambat makan pon.. dah terasa pedih perut.. camno nak diet..?? huhuhu..

Maybe berdiet bukan cara aku... so, aku kena tambahkan masa untuk aku bersenam... dah mesti bertekad untuk jadikan rutin bersenam itu sebagai satu perkara yg WAJIB..!

Huhuhu.. tunggu lagi 3 bulan... tgk aper jadik..hihi.. wish me luck!.. = )

No comments:

Post a Comment