Tuesday, October 30, 2012

Most Outstanding Takaful Product AIA AFG Takaful (A-Medik)




Alhamdulillah.. Syukur dan berbangga kerana menjadi sebahagian dari keluarga AIA AFG Takaful...Sebenarnya bukan mudah nak jadi perantara Insurans Takaful ni.. ramai kawan2 dan saudara-mara.. tapi tak semua dapat kita sampaikan secara langsung pada mereka tentang penting nya berinsurans..

Berat rasa hati bila ada terbaca tentang kawan2 yg sakit / meninggal.. Selalu terfikirkan. adakah aku dah jln kan tanggung jawab aku utk berkongsi tentang kepentingannya..? Tak kira dari syarikat Insurans mana sekalipun.. mahal atau murah polisi insurans tu.. apa yg penting.. kena btul2 faham akan konsepnya.

Penting untuk mereka2 yang bujang.. dan sgt penting untuk yg berkeluarga... ! Bagaimana nak melindungi kewangan ketika kita masih hidup/sihat dan apakah yg kita perlu ada supaya jika kita hilang upaya/ sakit berat ataupun meninggal dunia, keluarga atau waris kita hidup tidak meminta2..? Renung sejenak dan fikirkan lah...

Terdapat byk syarikat Insuran Takaful diluar sana dan tentunya anda ingin kan syarikat yg terbaik untuk melindungi diri dan keluarga anda kan..? = )

Untuk info dan keterangan lanjut, sila hubungi 016-7400043 / 012-7283281 / 017-7857476 (Fauzieeyah/Fadhly)

Kami sedia membantu anda berkongsi maklumat. = )







No comments:

Post a Comment